Leapsa : Unde as vrea sa locuiesc ?

In sfarsit „am intrat” si eu in lumea bloggerilor si am primit prima mea leapsa.Aceasta am primit-o de la GCAD caruia ii multumesc foarte mult si il completez cu placere.Leapsa suna cam asa : Unde as vrea sa locuiesc ?
As vrea sa am o casa de vacanta undeva in adancul unei paduri nesfarsite in care linistea sa-mi umple sufletul curvit de Bucurestiul afundat in noxe si injuraturi. Dau leapsa mai departe lu NoRules

Un răspuns to “Leapsa : Unde as vrea sa locuiesc ?”

  1. GCAD Says:

    Imi imaginez si eu cam cum ar fi sa stai in liniste pura … am parte de asa ceva in fiecare an cand ma duc la tara

Lasă un răspuns

