Betivu’ este poet

Am primit si eu leapsa de la GCAD .

Fiecare dintre cei care au primit leapsa, trebuie sa spuna in 30-35 de cuvinte ( ceva ca o poezie ) parerea lor despre Romania, iar la sfarsit, adica pe 1 Decembrie, vom reuni toate strofele si vedem ce iese.

Am avut de facut poezii si la romana si nu le-am facut (pentru ca nu am talent),dar pentru ca blogul e mai important decat scoala o sa ma straduiesc sa fac o poezie :

Romania este o tara de ca*at
Ma mir cum in Uniunea Europeana am intrat,
In Romania daca locuiesti
Din bani cinstiti nu prea poti sa traiesti ! (Google AdSense e la putere)
Pe poezia asta imi da 3 daca ma duc cu ea la scoala…

Dau leapsa mai departe lu’ Blogatu si lu Vladinho

Lasă un răspuns

