Imnul lui Cioaca imi aduce vizitatori

Poate nu ma credeti dar toti acei vizitatori au ajuns pe blogul meu cautand Imnul lui Cioaca
Uitati cati vizitatori imi aduce imnul lui Cioaca :

Click pe imagini pentru a le mari.

P.S. : Acesti vizitatori numai intr-o ora !

Un răspuns to “Imnul lui Cioaca imi aduce vizitatori”

  1. ClickBerty - Creatorul Imnului lui Cioaca Says:

    Salut. Eu sunt ClickBerty dupa YouTube creatorul IMNULUI LUI COOACA …. Ma bucur ca ce am facut eu te duce in culmea succesului..

Lasă un răspuns

