Joc Elodia : Trimite-o pe Elodia la OTV

Recordul meu este de 145353 M (nu prea m-am chinuit) si inca nu a ajuns la OTV.Care este recordul vostru ?

Game by GPlay

6 Răspunsuri to “Joc Elodia : Trimite-o pe Elodia la OTV”

  1. Anonymous Says:

    haha ce prostie de joc! am facut 154177:D

  2. GCAD Says:

    Eu lui Diaconescu as vrea sa-i trag un sut :))

  3. Lucky Says:

    eu as trm la masa`n c*r

  4. Mortu Says:

    cred ca am stat vreu 10 minute numa sa`i trag suturi in cur. :))

  5. Betivu Says:

    170384 este noul meu record😛

  6. Le Mich Says:

    hahaha =)) am dat de vreo 5 ori si am facut cel mia bun record 170984 :)) sa vad care puteti mai mult ?:)))

Lasă un răspuns

