Ce melodie ascult

Am primit un nou tag de la Lucky.

Ce melodie ascult in acest moment.

Acum ascult Funky Dj`s – Righi down.
Dau mai departe lu ‘ Olix

6 Răspunsuri to “Ce melodie ascult”

  1. OLiX Says:

    mi-o poti da mie🙂

  2. Betivu Says:

    baga id-ul gplay_ro si ti-o trmit pe messenger

  3. OLiX Says:

    grr !! era vorba de leapsaaa :))

  4. OLiX Says:

    piesa o am😀

  5. Betivu Says:

    gata…ti-am dat leapsa :>

  6. OLiX Says:

    uraaa :)) prima mea leapsa😛 thanks (ma bucur ca si un copil mic cand primeste prima lui jucarie)

Lasă un răspuns

