Cea mai noua melodie a lu’ Guta

Eu sunt Gutza manelistu`,
Put ca Nae tractoristu,
Eu are un lantz de aur,
Si o moaca de balaur,
Ma dau mare manelist,
Asta e un lucru trist,
Hai cu toti pe sistem,
De prostie sa ne umplem,
Am bani , am lovele
Gagicile se scalda`n ele
Eu sunt gutza tractorist,
Raman tot un manelist.

5 Răspunsuri to “Cea mai noua melodie a lu’ Guta”

  1. Un om normal Says:

    Foarte tare:))
    E compozitie proprie? Cred ca asta ar fi maneaua care li s-ar potrivi manelistilor, dar nu o ssa o cante niciunul.

  2. Betivu Says:

    nu e compozitie proprie…
    maneaua am primit-o printr-un mass si mi-a placut si asa a aparut pe blog🙂

  3. Un om normal Says:

    Trebuie popularizata printre manelisti. Poate asa ii va prinde rusinea. Cum e cu bradul? Maine e ziua cea mare, nu? Ai inca un vot de la mine🙂

  4. Betivu Says:

    nu maine…pe 6 ianuarie.
    Mersi pt vot :-*

  5. Anonymous Says:

    super tare ;)) asta e o manea care imi place

Lasă un răspuns

