Romania vs. Europa

In momentul asta ma uit la meciul dintre AC Milan si Arsenal.Frumos jocul celor 2 echipe,chiar foarte frumos.Acu ma gandesc si la romani.Cum dracu astia de la Milan reusesc sa se gaseasca pe teren,sa pazese pe cand romanii nici nu stiu pe ce lume se afla.De ce la echipele mari cum ar fi AC Milan,Arsenal,Chelsea si multe altele cand un jucator cade cere fault si apoi nu mai insista pe cand la romani daca este faultat un roman se protesteaza tot meciul,chiar si dupa meci.De ce echipele mari nu trag de timp cand scorul este in favoarea lor si romanii iau cartonase galbene la greu pentru tragere de timp.De ce antrenorii straini nu dau vina pe arbitraj iar in romania la orice antrenor te-ai duce si l-ai intreba de ce a pierdut un anumit meci iti zice ca a fost prost arbitrajul ?Pula mea,e Romania !

Etichete: ,

Un răspuns to “Romania vs. Europa”

  1. Cip Says:

    Simplu : ptr ca traim in Romania .. Imi pare rau ca imparatasesc si eu aceasta opinie, nu sunt microbist dar imi place footbalul ma uit cu ardoare cand se joaca in CL sau UEFA Cup, dar in campionat evit. m-am uitat acum recent la steaua – cfr sincer a fost frumos meciul, chiar s-a jucat footbal dar uite … iarasi greseli, iarasi certuri etc … si te saturi !!!

Lasă un comentariu